IT bez problémů je komplexní formou outsourcingu IT

Bře 19, 2020

Prostřednictvím služby IT bez problémů zajišťujeme plné nebo částečné převedení správy, provozu, rozvoje a zabezpečení používaných informačních technologií vaší firmy na externího poskytovatele. Zjistěte, proč si naši zákazníci tuto službu objednávají, jaké výhody přináší pro IT manažery i majitele společností a jaké varianty služby IT bez problémů nabízíme.

 

Službu IT bez problémů byste měli zvažovat, pokud se vaše společnosti potýká s následujícími problémy.

 

  • Správě IT nebo jejímu řízení věnujete neúměrně mnoho času
  • Doba řešení požadavků uživatelů IT je dlouhá, dotazy jsou často bez odezvy
  • Jsou prováděny pouze provizorní zásahy místo úplného vyřešení problému
  • Dostupnost IT podpory je problematická, nefunguje zastupitelnost
  • Práce IT partnera není transparentní, špatně komunikuje, je málo aktivní

Pokud jste na některou z výše uvedených odrážek odpověděli ano, je pro vás služba IT bez problémů vhodná. V následujících řádcích se dozvíte, jaké hlavní výhody služba přináší.

Co služba IT BEZ PROBLÉMŮ našim klientům přináší?

 

Majitel / ředitel společnosti 

  • Významně uspoříte svůj čas předáním péče o část nebo celé vaše IT
  • Investovat do IT budete vždy optimálně dle plánovaného rozvoje vaší společnosti
  • Komunikaci s námi vás bude těšit, jednáme vždy na adekvátní odborné úrovni

IT manažer společnosti

  • Budete se moci intenzivněji věnovat podpoře uživatelů, rozložíte odpovědnost za správu části nebo celého IT
  • Získáte víc prostoru na plánování a rozvoj IT infrastruktury, sledování nových trendů
  • Máte v nás parťáka pro složitá pracovní rozhodnutí, rádi je s vámi budeme konzultovat

 

IT bez problémů je skutečně vhodné pro IT manažery i ředitele společnosti.

Nabízíme variantu kompletní náhrady IT nebo posílení současného IT.

Základní varianty služby IT bez problémů

NÁHRADA IT POSKYTOVATELE

  • Náhrada stávajícího poskytovatele IT outsourcingu je nejčastěji vyvolaná snížením kvality poskytovaných služeb či růstem nákladů.
  • Doprovodnými znaky mohou být pochybnosti o technických znalostech poskytovatele či jeho orientace v nových IT trendech.

Charakteristika služby IT bez problémů

  • IT infrastruktura je vzdáleně hlídána a je zajištěn bezproblémový chod
  • Veškeré požadavky se archivují a vždy je jasný termín splnění
  • Všechny náklady jsou transparentní a odpovídají provedené práci

 

POSÍLENÍ NEBO NÁHRADA INTERNÍHO IT

  • I sebezdatnějšímu IT profesionálovi často nezbývá kapacita na řešení všech potřebných rozvojových aktivit
  • Nabízíme model spolupráce, v němž interní IT oddělení provádí svěřenou práci a úkoly, na které nestačí personálně či znalostně, přenechává nám.

Charakteristika služby IT bez problémů

  • Pokrytí všech stěžejních lokalit po celé ČR
  • Možnost trvalé přítomnosti našeho IT technika ve vašich prostorách
  • Jasně definované priority zákazníka

 

Fakturační modely Garant a Monitoring

Varianta GARANT

Tato služba je určena pro ty, co už se o IT nechtějí aktivně starat.

Tato služba zahrnuje kompletní servis celé IT infrastruktury, bez ohledu na odpracovaný čas a počet zásahů.

Každý zaměstnanec zadává požadavky do našeho IT helpdesku, kde se jim obratem věnují naši technici. Naši zaměstnanci pak pravidelně navštěvují prostory zákazníka, provádějí vizuální kontrolu a konzultace s uživateli. Je kladen důraz na rychlou a poctivě provedenou práci. Veškeré požadavky a práce se zaznamenává a soupis je kdykoliv k nahlédnutí. Tato služba je ideální pro firmy nad deset zaměstnanců ale i pro ty, kteří se chtějí věnovat pouze své práci, nikoliv problému s IT správou.

Pokud má zákazník kompletní správu v rámci služby garant, veškeré požadavky jsou od zaměstnanců přímo na IT techniky společnosti COM Group. Tyto požadavky se zaznamenávají a zákazník tak může dohlížet na množství požadavků a rychlost řešení.

Při zaběhnutém provozu IT technik řeší 80 % požadavků vzdáleně, zbylé přímo na místě dle potřeby. IT technici také provádějí pravidelné návštěvy u zákazníka. Minimálně jednou za měsíc provádí konzultace se zaměstnanci a vizuální kontrolu PC. Dle domluvy také provádí nákup hardware/software, opravy a plánování nových projektů.

 

Varianta MONITORING

Součástí této služby je instalace našeho softwaru určeného k technickému dohledu. Pomocí tohoto softwaru provádíme nepřetržitý dohled a také je možné řešit zálohování vybraných uživatelů. Veškeré požadavky se směřují buď na kontaktní osobu, která je dále třídí, nebo přímo na naše techniky. Veškerá práce se pak řeší v rámci odpracovaného času. Vzdálené přístupy ale i servisní zásahy na místě se počítají na minuty, a tak má zákazník jistotu, že vykázaná práce odpovídá provedené práci.

Tato služba je určena pro menší firmy, ale i pro firmy se zdatným personálem v oblasti IT. Využívá se také v případech posílení interního IT.

Pokud se zákazník rozhodne pro variantu MONITORING, je důležité si definovat, co vše můžou naši technici provádět bez nutnosti schvalování. V běžném provozu provádíme nepřetržitý monitoring IT infrastruktury a řešíme požadavky dle jejich množství a priority.

Jednotlivé úkoly přijímáme na přímo od uživatelů, nebo přes kontaktní osobu. I zde dokážeme řešit 80 % požadavků vzdáleně, což vede k úspoře času i nákladů. Fakturace probíhá dle odpracovaného času.

V případě spolupráce jsme schopni najít kompromis mezi těmito službami, který povede k vzájemné spokojenosti.

Je také možnost začít IT správu v jedné variantě a přejít na druhou. Díky dlouholeté praxi jsme schopni nalézt různé modely spolupráce, v rozsahu, který je ideální jak pro zákazníka, tak pro nás.

Postup při zahájení spolupráce

Převzetí zákazníka probíhá vždy podle přesně naplánovaného scénáře, aby tato změna byla co nejplynulejší.

V den převzetí se schází všechny tři strany (zákazník, aktuální IT a IT COM Group) a dochází k výměně všech informací a předání hesel. Po předání přístupových údajů dochází k jejich změně a instalaci našeho dohledového systému, spojeného s proškolením zaměstnanců.

Během prvních tří měsíců dochází k zmapování IT infrastruktury zákazníka, standardizaci celé sítě, vyřešení technických i bezpečnostních rizik a přechodu na plynulý provoz. Po zmapování a standardizaci IT infrastruktury předkládá manager COM Group soupis aktuálního stavu a návrh řešení. Změny a projekty jsme schopni řešit nárazově ale i rozplánovat do dalších měsíců.

Máme zkušenost i s komplikovanou formou převzetí, kdy stávající IT odmítá spolupráci, nebo je v roli nepřítele.